19 Nisan 2015 Pazar

TÜRKİYE'NİN EN İYİ ALERJİ (İMMUNOLOJİ) UZMANLARI(DOKTORLARI)


Prof. Dr. Cengiz Kırmaz(izmir)

izmir de yaşayan cengiz hoca türkiye nin en iyi alerji doktorlarından kabul etmektedir. özellikle hastalarından gelen yorumlar cengiz bey'in bunu sonuna kadar hakettiğini göstermektedir. özellikle tanı konulamayan alerji durumlarını ortaya çıkarmasıyla ünlüdür. herhangi bir hastanede çalımamaktadır. kendi muayenehanesi vardır.

İletişim bilgileri

İzmir Alerji Merkezi (Prof. Dr. Cengiz Kırmaz Muayenehanesi)Martı Tower (Sunucu Plaza A-Blok) Kat:12 No:1205 (İzmir Bayraklı)


Prof. Dr. Nuran Türkçapar(istanbul)

istanbulda ikamet eden nuran hoca hastaları tarafından doktordan ziyade anne olarak tarif edilir .


 

Acıbadem Kadıköy Hastanesi

  Acıbadem Cad.Tekin Sok.No:8  Kadıköy, İstanbul

 

Prof. Dr. Göksal Keskin(ANKARA)


göksal hoca sakinliği ve detaylıca incelemeleriyle meşhurdur. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi, İç Hastalıkları ABD, İmmünoloji Bilim Dalı Öğretim Üyeliği yapmaktadır.

  iletişim:   Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi, İç Hastalıkları ABD, İmmünoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi,
Reşat Nuri sok, Çankaya Parkevleri,No: 52, D Blok, daire :44- A.Ayrancı-Ankara    
 TEL: 0532- 716-3694   


Prof. Dr. Ali Şengül(ANTALYA)

alanında ve yan alanlarında çok dikkatli ve araştırmacı bir doktor olduğu söyleniyor. 

Medical Park Antalya Hastanesi

 Fener Mah. Tekelioğlu Cad. No: 7 Lara

Muratpaşa, Antalya 


uzm. dr. Feridun Gürlek(BURSA)
 Bir hasta yorumu:
alerjide en iyilerden biri. gönül rahatlığı ile muayene olabilirsiniz. ben gittim tüm dertlerime şifa oldu ,çok güzel tedavi oldum tane tane anlatıyor ne derdim olduğunu buradan ona çok teşekkür ediyorum.

Bursa Şevket Yılmaz Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Yıldırım, Bursa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder