23 Mart 2012 Cuma

Ah Sensiz!

Ah Sensiz!



Hatalıysam affet, tenimi incitme canımı eritme
Aşk dediğim bu, çaresi yok uyacaksın bu ritme
Talibim aşkına, acına, birde dinmeyen yokluğuna
İçim sensin, yaşıyorum bu alemde aşk tokluğuna
Candan geçtim, serden geçtim senden geçemedim
Eceli çağırdım fakat sen yoksun diye göçemedim

Sanma ki hayat sensiz geçiyor,gidilen yollar bitiyor
Acılarım hicran denizlerinde boğulmuş yitiyor
Yalan olan hayatım, gülüşlerim ve sözlerim sensiz
Ilgıt ılgıt yağıyor yine yağmur çakıyor şimşekler
Nadan! Sırılsıklam olmuşum yine aşk yağmurunda sensiz

Hani acımayacaktı tenim incinmeyecekti can evim
Ağlamayacaktı gözlerim sıkışmayacaktı yüreğim
Tasam aklımı aldı aşkın kalbimi kaldı bana hüzün
İtiraf edeyim nereye dönersem döneyim o güzel yüzün
Can gitmiş canan gitmiş elbet bir gün döner kader
Etme sevgili gitme sevgili yüreğinde bana da yer ver

Sanma ki aşkım yalan ızdırabım nedensiz
Acıma istersen ben severim seni yine sensiz
Yalanım yok ister inan ister inanma
Izdırabım her an sen benim güldüğümü sanma
Nedametim Allaha biter bu hayatta bir gün sensiz

Hayat, aşkının tenimi incitmesi, canımı eritmesi
Acı, elimi uzattığım an hayalinin beni terk etmesi
Terk edilmişlik, içimde hiç dinmeyen bir sızı
İnkar, kaçmama rağmen alnıma yazılmış yazı
Cehennem, her yerde sen varken sensizliği yaşamak
Elveda, sana doyamamışken sensizliğe kalkışmak

Sen alışılmamış yalanların ızdırabısın nihayetinde
Alışırım demiştim amma alışılmıyor nihayetinde
Yaz hesabıma acıtan bu sevdada benden olsun
Izdırab geçer de asıl kalbimdeki boşluk nasıl dolsun
Nazlanma yar! Sanma ki yar olur mu hayat sana bensiz
Halit Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder