24 Mart 2012 Cumartesi

Meçhul sevgiliye


o kadar tatlı ki...
ben ise....
belki biraz buruk,birazda acı
gözlerini aç be güzelim
o maviliğinle biraz biz gülelim
belki birşeyler söyle
büklüm büklüm olsun kalbim
o kadar güzelsin ki...
bir kaplan sabrıyla saatlerce yolunu gözlüyorum
bunu sana içimdeki fırtınalarla söylüyorum.
ah sana bir ifade edebilsem
şimşek olsam çaksam
kılıç olsam kessem
sus diyor kalbim yine
sen nesin, o ne
aman! bırak beni diyorum
içimden geleni söyleyeyim
içimdeki acımı bir nebze dindireyim
söyleyemiyorum ama
belki fısıldarım.
sen dünyaya gelmiş çiçeklerin içerisinde
en güzelisin
dünyadaki en iyi şarkıcının söyleyemediği
en zor bestesin
şunu da belirteyim ayrıca
belki sen yine de sen,
kaf dağının ardından kopup gelen güzelsin
cennetin hamamlarında yıkanmış
gökyüzünün renkleriyle bezenmiş
kopup geldiğin yer kadar güzelsin.
boşver
boşver aldırma
ben ne seni ifade edebilirim
ne de kendimi
boşver altına kırmızı bir halı bile sersem
basmassın
tozlu diye,renksiz diye, öksüz diye
kusura bakma
bir de ben ifade edeyim seni
dedim güzelim
kusura bakma
allahın ifade ettiğine
ben nasıl nameler dizeyim
boşver
günlerin onun için boğuştuğu nar çiçeğine
güneşin selam durduğu, aşığın söz dizdiği
boşlukta uzanan gökkuşağına
renklerin dile geldiği,erlerin kılıç çaldığı
sana
güzelim....
Halit Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder